În urma aprobării Consiliului Federal, delegația de atleți și antrenori care va participa la Campionatul Balcanic indoor de la Belgrad este alcătuită din 14 sportivi + 4 antrenori +1 kinetoterapeut.

 

PROBĂ

NUME PRENUME ATLET

PERFORMANȚĂ

TOP BALCANIC - 25.01.2024

Nr. crt.

 

Loc în topul balcanic

Nr. participanți

1

400 m

NĂSTASA DRAGOȘ

49.27

2

19

2

800 m

PRÂSNEAC ALEXANDRU

1:54.51

5

17

3

1500 m

ȘAVLOVSCHI ALIN

3:58.97

5

14

4

3000 m

ȘTEFAN LUCIAN

8:31.50

4

7

5

60 m.g.

DUMITRA VLAD

7.97

3

18

6

Lungime

SANDU ANDREI

7.28m

4

22

7

Triplusalt

TOMA FLORIAN

15.00m

4

16

8

Greutate

CIOBANU ȘTEFAN

18.28m

2

15

           

9

400 m

UȚĂ ȘTEFANIA

54.89

2

17

10

CAPOTĂ MARIA

56.01

3

11

800 m

COSTIUC CLAUDIA

2:07.39

1

16

12

3000 m

HUDEA ALEXANDRA

9:45.22

2

12

13

Triplusalt

VRÎNCEANU DARIA

12.61m

4

21

14

Greutate

VIȘAN ANA MARIA

13.23m

6

18

           

1

PRÂSNEAC CRISTIAN

Antrenor

 

2

COSTACHE VIRGIL

Antrenor

 

3

NEMȚEANU CRISTIAN

Antrenor

 

4

ENESCU ALINA

Team leader

 

5

NICOLAE FLORIAN

Kinetoterapeut

 

 

  • Delegația de mai sus se poate completa cu sportivi care îndeplinesc criteriile stabilite de Consiliul Federal și antrenorii lor, pe cheltuiala și la solicitarea cluburilor afiliate. 
  • Pentru sportivii minori procurile notariale se pot face pe numele oricărui antrenor din delegație.
  • Antrenorii care au procuri notariale, au obligația de a obține cazierul judiciar.
  • Convocarea lotului de mai sus se va face pe data de 02.02.2024, ora 14.00, la sediul Federației Române de Atletism în vederea echipării și înmânării diurnei de deplasare.
  • Cazarea în noaptea de 02.02.2024 este obligatorie în locația ce va fi comunicată.
  • Plecarea va avea loc în data de 03.02.2024, ora 4,15 cu zborul TAROM RO 9215
  • Întoarcerea va avea loc în ziua de 05.02.2024 cu zborul TAROM RO 212
  • Deplasarea de la București la Aeroportul Otopeni și de la Aeroportul Otopeni la București va fi asigurată de FRA.

În atenția antrenorilor și sportivilor a căror deplasare este finanțată de cluburi.

  • FRA asigură următoarele :
    • Inscrierea în concurs
    • Cazarea și hrana contra cost (70€/om/zi) în locația în care va sta delegația
    • Echipamentul de concurs (șort/iegări scurt, maieu/bustieră) cu excepția treningului.

În  atașament găsiți lista înscrierilor oficiale (cu culoarea albastru sunt înscrierile cluburilor).

 

 

Descarcă documentul aici

Descarcă lista înscrieri oficiale sportivi (FRA+cluburi) aici

Descarcă lista oficiali (FRA+cluburi) aici

Director loturi juniori

   Doru Crișan