FEDERAŢIA ROMÂNĂ DE ATLETISM cu sediul în București, str. Dr. Primo Nebiolo nr. 2, Sector 1, cod fiscal 4203423, în calitate de autoritate contractantă, vă adresează invitaţia de a participa prin transmiterea unei oferte, în vederea achiziţionării serviciilor de cazare, conform cerințelor minimale și obligatorii solicitate prin Caietul de sarcini anexat.

  1. Coduri de clasificare CPV: 55100000-1 (Servicii hoteliere),
  2. Modalitatea de achiziţie publică este în conformitate cu prevederile art. 68, alin. (1), lit. h) coroborat cu art. 111, alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
  3. Categoria serviciilor ce se vor achiziţiona: Servicii de cazare
  4. Locul prestării serviciilor: conform prevederilor din Caietul de sarcini;
  5. Cantitatea serviciilor ce trebuie prestate: conform cerințelor Caietului de sarcini;
  6. Termenul de prestare a serviciilor: conform cerințelor Caietului de sarcini;
  7. Valoarea estimată:

Servicii hoteliere  (24.09-01.10.2024): 1.440 euro cu TVA;

  1. Sursa de finanţare: fonduri bugetare;
  2. Ofertele alternative sunt interzise;
  3. Preţul ofertei este ferm, exprimat în moneda naţională (lei);
  4. Criterii de calificare privind capacitatea:

11.1. Situația personală a ofertantului:

  1. a) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 164 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. b) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 165 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. c) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 167 din Legea nr. 98/ 2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. d) Declaratie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 59 și 60 alin (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.

11.2. Capacitatea de exercitare a activității profesionale:

Cerința 1:

Autorizări și/ sau certificări (după caz) pentru serviciile prestate, valabile la termenul limită de depunere a ofertei, în copie cu înscrisul “conform cu originalul”, semnate și stampilate.

  1. Perioada de valabilitate a ofertelor: 30 de zile, de la termenul limită de depunere stabilit de autoritatea contractantă.
  2. Limba în care trebuie redactată oferta: limba română.
  3. Criteriul de atribuire utilizat: cel mai bun raport calitate-preț.
  4. Modalități de plată: Plata către prestator se efectuează în lei, prin ordin de plată, în contul acestuia. Achizitorul va plăti preţul către prestator în baza facturilor fiscale emise de acesta pentru serviciile prestate și în baza procesului – verbal de recepţie a serviciilor/ documente justificative. Plata se va face numai în funcţie de numărul efectiv de participanti.
  5. Data limită pentru solicitarea eventualelor clarificări: 23.09.2024, ora 13:00; Solicitările de clarificări vor fi transmise prin e-mail la adresa: achizitii@fra.ro.
  6. Termenul limită de transmitere a ofertelor: 23.09.2024, ora 16:00 pe adresa de e-mail: achizitii@fra.ro.

 Ofertele transmise după acest termen nu vor fi luate în considerare.

  1. Modul de întocmire a ofertei:

Oferta se va transmite pe adresa de e-mail: achizitii@fra.ro. Aceasta va cuprinde Documentele de calificare, Propunerea tehnică și Oferta financiară.

Propunerea tehnică: Ofertantul are obligaţia de a prezenta propunerea tehnică, astfel încât să se asigure posibilitatea verificării conformităţii acesteia cu specificaţiile tehnice prevăzute în Caietul de sarcini. Propunerea tehnică va cuprinde obligatoriu o descriere detaliată a serviciilor solicitate de autoritatea contractantă.

Oferta financiară: Ofertantul va completa corespunzător Formularul de ofertă (Formularul 6 și anexa corespunzătoare). Oferta financiară se va depune pentru numărul maxim de zile solicitat. Pentru serviciile de masă se va prezenta și o declarație pe proprie răspundere în care se va menţiona că se va ţine cont, la elaborarea și pregătirea meniului în baremul solicitat, de recomandarea cadrelor medicale.

Operatorii economici au dreptul să depună oferta pentru unul sau mai multe dintre loturile care fac obiectul prezentei achiziții.

Nu aveti un plugin pdf dar puteti descarca fisierul.

descarca aici:

- documente achizitie